١٦ أبريل ٢٠٠٧

أنا خضرة وممكن تقولوا لي رودي


بون سواغ
كومون تاليفو
آه
باردون
قالوا لي ما تراسليش العيزبة بالفغانسيه
جود افتر نون
هاو ار يو؟
اوه سوري
يعني هاي بقى وخلاص، أنا خضرة بنوتة بابي هسين، وختيبة أونكل جيمي، سوري، قصدي مستر جيمي، أصل أنا كنت باقول له يا أونكل لحد ريسنت تايم..وقت قريب، سوري، مش يوزد إني أعبر بالعربي، بس أنا باهب العيزبة وأهل العيزبة وأتيان العيزبة وجاموسيات العيزبة وحمرة العيزبة وتورات العيزبة اللي بتقعد تلف دي عشان يجيبوا لنا هاجات هلوة.
تبعا أنا عارفة إن فيه ماني ثنجز..هاجات كتيرة يعني، في العزبة عايزة تتسلح، مش تشغلوا بالكوا، أنا ح أسلحها، بس آت ذا أبروبريت تايم، يعني في الوقت المناسب، تبعا أنا عارفة إن أهل العيزبة بيزعلوا وساعات بيعيتوا من حاجات وحشة كتير.
بس أنا كررت إني مش اقعد في البيت وأستنى الناس تقول لي حاجات عن العيزبة، وفعلا نزلت ذا ستريت أمنج ماي أون بيبول، هسيت باللي بيقولوا عليه في النيوز بيبرز ده، اللي هو فيه لحمة والشعب كوي وكده..آه؛ لحمة كوى الشعب، وشفت عيوب كتير، كان غيري ساكت عليها. ح اكلمكوا عنها في المراسلات اللي جاية.

ويت فور مي ماي دير عيزبة..باي فور ناو

هناك تعليق واحد:

spellz يقول...

وى آر وايتينج هونى وى آر
ما هى جوازة سودة و كلة هيتحط على دماغنا

اللا بجد الأخبار بتاعت الخناقة لرب السما بين الحماتين على المهر و الفرح
و انه البيه اللصغير مش راضى يدفع و بيقولهم كفاية انكوا ناسبتونى

ده غير انى سمعت انه مش راضى يتجوز انهم غاصبينه و حابسينه ناو اغاية ما الفرح يعدى على خير

الرجاء التأكدمن المعلومات للأهمية