٢٦ أبريل ٢٠٠٧

رودي كوين اوف هرش

الحقيقة كل ما معاد الفرح بيقرب كل ما الريسبونسيبيلتيز بتزيد

تبعا ممكن اعمل زي اللي قبلي اللي كانت ايجنورينج مسئولياتها

بس انا مش اقدر اعمل كده

انا تلبت من عمو نزمي رياده السكريتر بتاعي وده سخص أوريجنال فرى كومتد وبيفهم كويس وديسنت مع الستات بشكل مش معقول، ووسيم أكترم ن المنز بتوع العزبة صورته أهى رغم إنه أصر مانشرش صورته عشان مش بيحب الشهرة، أنا قلتله نزمى لازم تنزم لي تور في افقر ملاجئ العيزبة

قلت له مش عايزة الملاجئ اللي في جردل سيتي ولا في الزمبلك، عايزة

اشوف ملاجئ الانجنيرز..سوري الباشمهندزين...مدينة منصور...

الزوقي...كل الحتت البيئة دي...اللي فيها ناس فقرات مش عندهم ولا حتى سنترال اير كونديشن في الملاجئ

ما تتسوروش...نزمى فرى سبيدى نفذ اللى قلتله عليه، أخدت الموتوركيد اللى دادى الحاج خسسهولى، إن فاكت أنا على قد ما حال الايتام المساكين سعب عليا، على قد ما كنت مبسوتة قوي

واحد من الاولاد الغلابة...لابس هدوم جايبها من محل هنا في العيزبة..كلهم لابسين زي بعد..بعت من اللاب توب بتاعه ميل لكل سوحاباته في الملاجيئيات التانين قالهم: رودي كوين اوف هارتس باسد باي.

انا تبعا نبهت على ادارة الملجأ انهم لازم يعملوا استسلاحات...يعني مش ينفع يبقى اللاب توب بتاع اليتيم منهم قديم كده...كمان ملبسينهم كلهم زي بعد ليه؟ وليه جايبين الهدوم من عند المحل اللي جنب الملجأ..أمال باغي ولندن راحوا فين؟

تبعا مدير الملجأ قال لي ان الفاند قليل جدا، عرفت تبعا ان الاورفانج ده بتاع سولي ساحب جيمي ماي فيانسيه وبينهم بزنس، اتسلت بيه وقال لي انه بيديهم فاند كويس...قلت له يبقى لازم تحقق الفاند بيروح فين؟

لان للاسف الاولاد فقرات فقرات فقرات خالس. تسور لسة بيلعبوا بالبلاي ستاشن؟! وكمان السويمنج بول هنا سغنن خالس، ومش عندهم غير بيانو واحد لونه اسود كده وفري دبرسنج، وبعدين فين المكان اللي ح يتدربوا فيه على الهورس رايدنج...اسمه ايه يا نزمي...سانية... واحدة نزمي ..اسمه ايه يا نزمي الهورس رايدنج بالعزباوي؟

- اسمه تتلع على الحسان يا هانم

اوك...اه مش عندهم مكان واسع يتلعوا فيه على الحسان ويجروا...



- لا يا سولي لا ...انا زعلانة جدا...انت بقى بتعمل الاورفانج ده عشان التاكسس وتسيبه بالاهمال ده

- سدقيني يا رودي انا مديله فاند كويس

- كام يعني

- حوالي عشرة مليون عزباتي

- او بس؟...يا نزمي

- وي مودموزيل...

- عشرة مليون عزباتي يكفوا كل اللي حاجتات اللي المفرود تبقى موجودة

- نو مودموزيل...سيتامبوسيبل...مش يكفوا الولاد دايفنج ولا حتى يكفيهم سويمنج سوتس من باغي

- انا باوشوشه: قول الكلام ده بالعزباوي يا حومار انت عشان بتوع الاورفانج والاولاد يعرفوا اني ح اجيب لهم حجاتات ويحبوني

- بيان سور مدموزيل...الفلوسات دي مش تكفي الولاد أ...ون مينيت...اه مش تكفيهم نشتري لهم سباحة بدل من باريز

- انت بتعمل ايه؟

- انا باقرا من الياس المعرب مدموزيل

- ممكن تحتهولي على الموبايل زي ما هو عندك ع الموبايل عشان اعرف الترجمتات؟

- بيان سور مدموزيل

هناك تعليقان (٢):

spellz يقول...

ana sa3ida awi enek zurty kl l orphanages de
ad eh albk kbeer msh zy eli ablk 5ales
bs how come nazmi may2olekeesh 3la lmkan l sa3b da eli esmo masr l gdida
l air conditions feeh sa3ba awi w kmaan lmaya bta3et l swimming pool lesa bytaharooha bl clorine
haybawazo geld l orphans yerdiki kda?
T C sha3b l Eizba kollo mestanni ur wedding

غير معرف يقول...

bape hoodie
off white
kyrie irving
golden goose shoes
off white outlet
kd shoes
golden goose outlet
jordan outlet
spongebob kyrie 5
ggdb sneakers