٠١ مايو ٢٠٠٧

رودي تشكر اهل العيزبة على الودينج

هاي
ثانك يو ما دير عيزبة...انا عرفت ان الناس كلها كانت فرحانة قوي
وعرفت كمان انكم ح تعملوا لي فرح آت ذا الستريت
انا وماي هازبند كنا عايزين نعمل الويدنج على الديق يعني مش يتكلف اكتر من مليون عزباوي بس
لان تبعا دي فلوس العيزبة واحنا مش لازم نبعزء فيها يمين وشمال كفاية ان اهل العيزبة عملوا لي الفرح هدية منهم
جيمي قال لي كده
قال لي: سويت هارت...كل اهل العيزبة وهم بيدفعوا التاكسس...سوري ثانية واحدة ابس في الموابيل...اه الدريبيات بتاعتهم...كتبوا على الزرف من برة: مخسوس عشان فرح رودي
بس دادي ابو حسين قال دي بنتي الوحيدة ولازم افرح بيها واسر انه يوم الفرح يجيب متربين
بس برده مش ح يكلفوا فلوس لانهم كلهم سحاب ماي هازبند
الحمد لله يوم كتب الكتاب كان يوم حلو خالس...مرسي كتير ماي دير عيزبة على الهدية دي
انا لازم اشكركم
كمان لازم اشكركم على انكوا دفعتوا تمن السيليو لايت والهير بلانتينج..اسدي زراعة الشعر..وحقن البوتوكس وشفت الدهون وعملية السيليكون بتاعة الهيبس...اسل البرست أنا كنت عملته على حساب دادي
ومرسي كتير عشان انتوا اللي سممتوا اني اعملها في باغي مع اني كنت عايزة اعملها في العيزبة
بس ما هازبند قال لي هم لما عرفوا ان فيه ناس بيئة في البيوتي سنترز هنا قالوا مش ممكن رودي تروح الاماكن دي وقال لي انكوا كتبتوا الكلام ده برده على الزرف بتاع الدريبيات اللي دفعتوها
بس عموما الكوزموتيك ما اتكلفش كتير انا جمالي تبيعي...بس بسبب اني مشغولة على اهل العيزبة كنت محتاجة شوية خدودي ترجع زي ما كانت وعملت لها شوية انلارجمنت...كما من كتر ما العيات اللي فدلت اعيته لما اتأثرت بحب اهل العيزبة حواجبي كانت محتاجة تترفع شوية
انا لما عرفت انكم انتوا اللي دافعين تكاليف الفرح قلت له: لا يا جيمي مش عشان الناس عزمتنا نخلس كل الفلوس
في الودينج داي...ما يسحش..دول ناس فقرات ولازم نراعي زروفهم...يعني الفستان مش ممكن يبقى اكتر من 180 الف عزباوي بس كمان كفاية الودينج رينج يبقى بعشرتلاف دولار...وفر الباقي اللي جاي هدية من الدريبيات للهاني مون.
انا مش باحب الاجزاجيراشن..ثانية واحدة...الموابايل يا نزمي...اه...مش باحب المغلبات..لا..المبغلات..ايو مش باحب الموباغلات..عشان كده شفتت الدهون بس...باحب البساتة في كل حاجة
ان مش بخيلة هاهاهاهاها مش عشان دادي من رومياط يبقى بخيل...لا...بس انا مش عايزة اسرف فلوس العيزبة عليا انا بس...ممكن نشيل شوية للبيبي اللي جاي...ممكن اسحابي...دادي ...مامي كده.
ثانك يو ثانك يو فري ماتش
باي فور ناو

هناك تعليقان (٢):

غير معرف يقول...

shedeeeeeeeeeeeeeda, ta7eyaty
Pharos

واحدة متفزلكة يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.